onsdag, mars 18, 2009

Vill veta



Okej. Jag vet att hela poängen är att man skall bli helt på tagen på sängen av tackkören! Helt på det klara med det. Men nu börjar jag känna att jag verkligen vill veta när, och överhuvudtaget om, den där tackkören någonsin kommer dyka upp i mitt liv. Jag vill vara förberedd. Så om tackkören tänker "överraska" mig på jobbet, på träningen eller i tunnelbanan, vill jag gärna att de varskor mig innan. Kanske inte exakt på dagen, men i alla fall vilken vecka det rör sig om. Jag klarar inte av såna här överraskningar utan att bli mer galen än vad jag normalt är. Det handlar trots allt om min mentala hälsa.

När jag granskade ovanstående klipp närmare konstaterade jag att den är inspelad i den simhall jag brukar simma i. Men där har jag inte varit på flera månader så om tackkören varit där i hopp om att få sjunga för mig har de huggit i sten.

Inga kommentarer: