torsdag, mars 05, 2009

Hej Konsument! Eveliina Kokko

Till den det berör.

Bästa kaffet: Non Solo Bar
Bästa brunchen: Café String
Bästa lunchställe: 113 50
Bästa mikromaten: Billys panpizza
Bästa förfestmusiken: Reggae
Bästa promenad: Västra Skogen - Rådmansgatan
Bästa huvudbonaden: Turban

Favoritfärg: Skymningsblå
Favoritskor: Adidas
Favoritaccessoar: Örhängen
Favoritdrink: Mojito
Favoritlyxartikel: Taxi
Favoritprodukt på Apoteket: Kondomer
Favoritråvara: Gaaaah, jämt skägg mellan potatis och ägg måste jag säga.

Senast gnolade: ”Just dance” med Lady Gaga.
Senast sedda teater/dansföreställning: ”Bounce”.
Senast sedda utställning: Trafic på Etnografiska
Senaste fyndet: Vinterjacka från Vila på rea!
Senaste Stockholmsupptäckt: Café Valand

Här bjuder jag mamma på middag: Jensens Bøfhus.
Här bjuder jag pappa på middag: Någon mysig italienare.

Läser helst: Tidningar.

Klädkonto per månad: 50 - 1000 kr.
Det dyraste jag har köpt: En väska från Mexx.
Mitt sämsta köp någonsin: Ett par röda pumps jag använt en gång som jag inte kan gå i.
Mode jag aldrig vill se igen: Kjol över byxa.
Modeförebild: Carrie Bradshaw, moahahaha.
Värsta huvudbonaden:Taskig utväxt.
Lyssnar på: Min inre röst.
Dansar helst till: Magic System eller grymma livetrummor.
En bra gå bort-present: En blandskiva.
Bil/Transportmedel: Sl.
Återvinner: Det mesta. Jag är snålfinne to the bone.
Hejar på/håller på: Skellefteå AIK/ Arsenal/ Petter Andersson.
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Skriver inköpslistor på mobilen, äter eller läser.
Äter lyxmiddag på: New Indian Garden.
Fikar gärna på: Ritorno ( Odengatan).
Dricksprocent: 10 - 15 procent.
Motionerar: Simma och dansar tre till fem gånger i veckan.
Användbar pryl: Datorn.
I dvd-spelaren/datorn: Infernal Affairs, förlagan till The Departed.

Majja och Cassie, nu vill jag se era!

Inga kommentarer: