onsdag, mars 11, 2009

Jag skulle fan banga

Mamma (och pappa som ju säger att han inte läser min blogg men ändå retar sig på att jag svär och är såååå bitter och vars ipnummer aldrig ljuger) kan ju surfa vidare till typ Facebook (mammas tillhåll) och Wikipedida ( pappas tillhåll där han läser MINST en artikel om dagen för att bli allmänbildad) för nu ska jag skriva om sex...

( förstå det absurda i att en 27-åring måste jaga bort sina föräldrar från sin egen blogg för att hon tycker det är pinsamt att låta dem läsa om vad hon tycker om sex. Jag som skryter med hur frigjord jag är....)

En kompis till mig frågade om jag skulle banga på mannen ovan. Och jag sa tveklöst ja. Hugh Jackman gör det inte för mig. Även om jag på ett rent teoretiskt plan skulle kunna tänka bort hans accent, hans ålder och hans machoimage skulle jag ändå inte kunna komma ifrån just nämnda. Det absolut största abret är hans ålder. Det ger mig rysningar. Jag vet för mitt liv inte varför, för när det kommer till säg George Clooney är jag inte alls lika kräsen. Men där finns det ändå något lite mystiskt, mycket tilldragande.

Det där med "skulle inte banga" är ändå intressant tycker jag. I synnerhet att det blivit så befäst som uttryck. Skulle inte banga. Jag tycker det är dags att vi befäster skulle fan banga, men det är väl sällan man snackar om vilka man inte vill ligga med. Själv skulle jag utan banga på så väl 50 cent som Jamie Foxx. Bägge skrämmer mig något så oerhört. Det finns inget smickrande med 50. Ingenting. Och Jamie köper sex. Vilket även var sjätte svensk man gör, men det är jag ju allt som oftast lyckligt ovetandes om, så då har det väl ingen betydelse. Men rent statiskt, utan att gå in på hur många jag varit med, borde jag ha legat med någon som köpt sex. Fräääääscht.

Men säger någon då. Vad har det för betydelse att Jamie köpt sex? Det är inte som att du ska gifta dig med killen. Bara ligga? Skulle du verkligen banga då? Bah ja! Jag skulle även banga både McDreamy och McSteamy. Kanske säger vilka jag skulle banga mer om mig än vilka jag inte skulle banga? Kanske säger det överlag att jag har konstig smak. Typ att jag hellre skulle välja The Game framför 50 cent trots att han ibland ser mer eller mindre utvecklingsstörd ut? Och alla tjocka roliga gubbar, typ Jack Black, Ricky Gervais, Phillip Seymour Hoffman, Paul Giamatti. Men eftersom alla andra bangar på dom, betyder ju det att jag skulle få ha dem för mig själv.

Inga kommentarer: