måndag, mars 02, 2009

Så tajt

När jag härförleden var ute med min kompis, han som började tjata om sex och what not, såg vi en tjej med den mest otroliga och iögonfallande kroppshydda jag någonsin skådat. Hon var säkert inte mer än på sin höjd(!) 1.55 lång, hade världen pyttigaste midja för att sedan ha ett bakparti som fick både mig och min kompis att tappa hakan. Hennes lår och rumpa var kort sagt gigantiska. I förhållande inte bara till vilken annan brud som helst inne på stället, utan i förhållande till hennes kropp i övrigt.
På sig hade hon ett par glittriga liquidtights som satt hellre en bra. Det vill säga väldigt väldigt tajt. Dessa fick min kompis att allvarligt säga att tjejer som hon alltid var lika stora besvikelser när man landade dem, för när tightsen väl åkt av rann allt fett som tidigare varit så hårt ihoppressat ut. Jag protesterade givetvis men han hävdade bestämt att han hade rätt. Och det inte bara en och två gånger. Till slut gav jag upp. Jag vet inte vad för tjejer han varit med, men för egen del har jag aldrig upplevt att ett par tajts så kan förvirra en kille att han upplever mig som så fasligt mycket fetare än vad jag verkligen är.

Inga kommentarer: