söndag, november 09, 2008

Tanya eller Linda ?

Konserten med Tanya Stephens gör att jag missar sanningens ögonblick med Linda Rosing. Och det blir fan inte så mycket bättre än Linda Rosing i Sanningens ögonblick, det går bara att överträffa genom att filma när Leila K går på avgiftning ( fan man kanske skulle ta och sälja in den idén???). En sak jag inte förstår med Sanningens ögonblick, som jag inte tittat på tidigare, är hur dom vet vad dom ska fråga om. Någon som vet kanske kan berätta. Har dom djup intervjuat alla hennes vänner om vad hon gjort och inte gjort? För inte fan kan det väl vara så att dom gissar och hoppas på att gissa rätt? Själv finns det bara EN sak jag skulle skämmas över att medge, och det vet min pappa vad det är och han använder det som hållhake mot mig hela tiden. Jag går som på nålar jämt. En riktig hjälte min pappa!

Jag missar Mad Men också men det är så jävla dåligt och segt att det faktiskt inte gör så jävla mycket. Och så klart Ensam mamma men det är väl mer eller mindre utagerat nu när vad hon nu heter avslöjat att hon nuppat med Rickard.

Vad annat? Jag förstår inte varför folk är så upprörda över att någon kommit fram att hon vill sälja sin oskuld. Är det för att det inte går att bevisa, eller för att hon säljer den i sig, eller för att hon säljer sex? Förmodligen varken första eller sista gången det händer.

Inga kommentarer: