tisdag, november 18, 2008

Min granne. I fucking hate her. Vad fan är hennes problem? Jag måste vara väldigt lycklig lottad som inte har något bättre att bekymra mig över, än det faktum att min granne gör sitt yttersta för att smita ifrån städningen. Asså herreguuud. Jag vill tortera henne. Hon är till råga på allt jehovas eller pingstvän eller slavisk invandrare, för hon har ett par sjukt fula tofflor som inte kan förklaras på något annat sätt. I alla fall. På mötet jag inte kunde vara med på för två månader sen så satt hon i alla fall och skrev ett schema där alla utom hon är med. Och ursäktade sig med att hon skulle flytta. Jävla fucking mupp! Men bara för att det inte skulle verka alltför misstänkt så gav hon sig själv sista städveckan, för att hon säkert vid det laget ska ha hunnit flytta. Asså jag vill verkligen slå henne. Jag kan inte ens stjäla hennes mat för eftersom hon aldrig är hemma har hon heller ingen. Eller så är hon så jävla paranoid att hon förvarar den på sitt rum. Men men. Karma är, oavsett om man är Jehovas eller inte, alltid en sur fet surkärring som inte fått ligga på väääääldigt länge.

Inga kommentarer: