måndag, november 03, 2008

Självutlämnande, my ass!

Just för att jag emellanåt tycks sakna sociala spärrar och häver ur mig precis vad som faller mig in, känner jag också att jag själv måste vara inställd på samma sak. Just därför försöker jag ständigt utforska mig själv, i jakt på mina ömma punkter, och svagheter, för att veta vad jag ska svara om någon försöker jävlas med mig. Det är också därför jag tycker det är så jävla löjligt när folk släpper ur sig saker som "to much information". Det är så genom jävla fjantigt att jag inte vet var jag ska börja. Och just för att dessa människor tycks provoceras så oerhört av att man tar upp saker som är tabubelagda, som man kanske vanligtvis inte pratar om, så är det ju så jävla underhållande att reta dem genom att göra just det. So what om ni tycker att jag är självutlämnande? Fråga er varför ni tycker det, och sluta skuldbelägg mig för i helvete! Jävla muppar. Nu finns det ju ändå ett par saker jag ogärna pratar om, men jag tycker ändå det är sjukt spännande, och väldigt personlighetsutvecklande att alltid utmana mig själv, just för att göra mig själv mindre sårbar.

Inga kommentarer: