måndag, november 24, 2008

Bobbo Krull?

Ingen som tittat på Färjan kan ha undgått den där mycket välbekanta rösten som hörs i tid och otid. Jag pratar inte om speakern utan om en av reportrarna. En röst i alla fall jag kan slå vad om tillhör Bobbo Krull, känd från Bögradion och Pippi Rull, samt även I ditt ansikte. Eftersom jag lyssnade på Pippi Rull så gott som jämt och är asbra på att identifiera röster är jag nästan galet säker på att det är Bobbo Krull som är reportern. Men det lustiga är att han inte finns med i eftertexterna. Det är det enda som gör mig det minsta osäker på huruvida det är han eller inte. Och jag kan för mitt liv inte förstå varför han inte skulle vilja synas i eftertexterna till ett så bra och djuplodande program som färjan. Skäms han? Varför då?

1 kommentar:

Björn sa...

Håller med dig, visst fan är det Bobbo Krull.
Kul att någon annan också noterat det.