tisdag, november 25, 2008

Det är en sak att behöva tömma någons färdigtvättade kläder ur en maskin eller torktumlare som kört klart, men en helt annat att vara den som tvingas avbryta en maskin. Nog för att det på sätt och vis är minst lika vidrigt som ovanstående, om inte vidrigare att ta i kläder som är helt dyblöta och äckliga och motbjudande och äckliga och ja....Men lite njuter jag ändå. Om jag nu måste ta i dina äckliga våta kläder, så måste jag väl ändå få njuta lite av den tillfredställelse det skänker mig att få avbryta den här maskinen. Den skyldige har visat sig vara helt jävla dum i huvudet, och förmodligen typen av människa som ingen någonsin säger ifrån till. Som bara kör på för glatta livet eftersom ingen vågar säga emot. Moahaha. You had another thing coming. Det är ändå lite lustigt. Jag inbillar mig att jag tillhör fåtalet som vågar avbryta en maskin och tror alltid att någon kommer hämnas genom att hälla klorin i mina maskiner. Men att bli så konflikträdd att jag inte avbröt maskinen ifråga, det kommer inte på fråga.

Inga kommentarer: