tisdag, november 18, 2008

Min granne, han med flickvännen som fick hjälpa till och städa, och hans flickvän är svennigare än svennigast. Dom tror ju till exempelvis att dom är jämställda då hon hjälper honom att städa hans korridorkök när hon för en gångs skull kommer och hälsar på. Men det som är ännu mer skrattretande är att dom, när dom ska ha familjemys, så gott som alltid fredag eller lördagkväll, gör hemmalagad pizza. Finns ju typ ingenting som så inte alls lika gott som the real deal som hemmalagad pizza. Jag kommer aldrig förstå hur dessa människor resonerar. Är det för att det är billigare, nyttigare i kombination med att man inbillar sig att det skulle vara godare än riktig pizza? För då lever man sannerligen i total förnekelse över så väl sina egna som andras kokkonster. Jag är bara glad att tacos inte är deras grej, för då skulle jag verkligen inte kunna hålla mig för skratt.

Inga kommentarer: