onsdag, november 19, 2008

Isbrytare

En isbrytare är en människa som man har grälat, diskuterat, tjafsat eller på annat sätt blivit oense med. Ingen har velat vara the greater person och säga fuck vi lägger ner stridsyxan utan det har bara fått bero. Den här människan har alltså medvetet hållt på argumenterat med mig om något, och sen när den personen märkt att jag inte orkar längre inte vågat säga oj då näe det var visst inte så kul bara vikt undan och hoppats på att det ska gå över. Och sen när dom tror att det har gått över, då kommer dom och gör sina trevande jävla lama försök till att medla fred. Och detta håller på att göra mig tokig. Till att börja med så förlåter jag väldigt sällan, för att säga aldrig. Och har jag väl bestämt mig för att du är min nemesis, så kommer du så förbli. Jag göder mitt hat genom att titta på hur lågt du är beredd att sjunka för att jag ska ta dig tillbaka. Och ju mer du försöker, ju lägre sjunker du. Det är ju så beklämmande att se hur dom här människorna försöker. Hur dom inbillar sig att jag på allra största allvar kommer låta mig duperas av deras falska smil, deras lismanden. Deras ansträngda förfrågningar om min hälsa, min dagsform, etc etc. Jag tänker fan inte dölja det faktum att jag finner dina försök minst sagt skrattretande, för att inte säga tragiska. De är ju så ofattbart förställda och tillgjorda och att dessa människor inte inser det själva kan bara bero på att dom lyckats övertyga sig själva om att dom inte är det. Har jag bestämt mig för att jag hatar dig så gör jag det för all evig framtid. End of fucking discussion.

Inga kommentarer: