torsdag, februari 26, 2009

Seriöst. Jag förstår mig verkligen inte på de 42 000 människor som valt att gå med i gruppen " Det heter negerboll". Jag har letat mig ljus och lykta efter någon jag känner i denna grupp, men tack och lov inte hittat någon. Vad jag inte förstår är hur man är så pass dum att man överhuvudtaget överväger att gå med i en dylik grupp, och det så att alla i ens omgivningen kan konstatera att man verkligen är mer eller mindre sinnesrubbad. Det finns nog inget positivt med att tillhöra denna grupp. Det är inte "lite galet" eller "crazy", vilket annars brukar vara förevändningen somliga använder för att göra sjukt korkade grejer. Bara dumt. Vidare undrar jag hur Sigtuna Läroverk känner kring det faktum att deras elever startat en grupp, och nu mer eller mindre drar läroverket i smutsen, genom detta "galna" upptåg. Ingen vidare pr för Sigtuna va?

Inga kommentarer: