torsdag, februari 12, 2009

Min mamma är inte sann. Inte sann! För den som inte vet det så är det min namnsdag idag. Något hon, och en kusin valt att uppmärksamma på min logg på fejan. Nu börjar ju dagen dock lida mot sitt slut, så jag fattade det ödesdigra beslutet att ta bort deras grattisönskningar. Något jag lär få ångra resten av mitt liv. Att radera min kusins grattisönskning var nämligen divigt, och jag är otacksam och respektlös. Men vad bra, då vet jag! Och detta eftersom hon inte "kan se" att jag tackat honom. Att jag kanske skickat ett privat meddelande till honom slog henne förstås aldrig, utan hon gick från noll till hundra på mindre än en sekund och nu är jag som vanligt okänslig och känslokall, what ever you want to call it. Alla som inte har sina föräldrar, eller sin överkänsliga mamma rättare sagt, på Facebook kan skatta sig lyckliga.

Jag kommer med allra största sannolikhet få höra precis samma sak om min person för att jag författar detta inlägg men det får lilla mamma allt ta och leva med.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nog värre för din mamma som får leva med dig.

Anonym sa...

Nu är du inte helt sanningsenlig.
Du tog inte bort båda du tog bara bort din kusin. Du valde bort en.
Ska man skriva så tycker jag att man ska hålla sig till sanningen.

Anonym sa...

Så lik din mor du är;)