fredag, februari 13, 2009

Note to self

Inte bli lika full som på förra personalfesten, då jag hånglade upp ett litet lammkött och helt gick miste om allt drama som hände. Som att folk frågade efter piller, spydde på sina närmaste chefer, blåste typ 3,0( okej jag kommer inte ihåg vad fan hon blåste men det var högt iaf, hon lär dock inte göra om den bedriften i år eftersom hon har en bulle i ugnen, as has en annan av de duktigast berusade från sist), att folk nästanhånglade både till höger och vänster, samt att en kollega hade den väldigt dåliga smaken att bli uppraggad av en människa som, antagligen halvt på skämt, halvt på allvar, bar en tröja med symbolen för staten Texas.

Jag ska grunda riiiiiktigt väl innan jag ger mig på hårdvarorna, och då är det kraftig ransonering som följer på det. This is my one shot att bevisa att jag faktiskt kan hantera alkohol. Vilket jag kan, så länge det inte är gratis. För gratis är gott!

Inga kommentarer: