tisdag, februari 24, 2009

Jag borde nog förmodligen aldrig ha gett mig in i Zoosksoppan överhuvudtaget, för jag blir bara så djupt besviken. Det kan liksom aldrig överträffa verkligheten. Dem jag flörtar med struntar i mig, dom som flörtar med mig är idioter. Sen finns det dom jag drar mig för att flörta med, dom riktiga gobitarna, som jag helt enkelt låter bli för att dom är mellan tio och fem år yngre, men som ser ut att vara ungefär i min ålder. Sen finns det dom jag låter bli att flörta med för att dom utger sig för att vara yngre eller äldre än vad dom är. En kille som inte kan vara en dag över 25 som försöker inbilla mig och alla andra att han är 40. Jag frågar mig varför. En kille som ser ut som just 40 men påstår sig vara 23. Moahahahaha. Okej. Det kanske inte är så jäkla deprimerande after all. Vid närmare eftertanke är det ganska underhållande. Om det inte vore för att det verkligen svider att dagens 20-åringar verkligen är så sjukt heta att jag nästan gråter mig till sömns. Om de ändå vore tio år äldre. Om ändå.

Inga kommentarer: