fredag, september 19, 2008

Leif G W fortsätter att plocka poäng. I senaste numret av Nöjesguiden intervjuas han om sin utbildning och svarar följande.

–Jag har en jävla massa utbildningar. Professor i kriminologi, filosofi, docenttitel och så vidare. Att skriva böcker har jag dock lärt mig själv.
Lånade du pengar av CSN?
–Ja, men bara under en kort period. Så fort jag började tjäna pengar betalade jag tillbaka allt. Mina före detta fruars skulder har jag också betalat av. Tycker det var det minsta jag kunde göra.
Vi har hört att du är intresserad av mat?
–Jag är jävligt intresserad. Om min karriär inom polisen inte hade fungerat hade jag sökt mig till krogbranschen istället. Brännvin är till exempel extremt intressant. Inte bara att dricka, men även hur man framställer det.

Inga kommentarer: