tisdag, september 09, 2008

Dagens Youtubeklipp- Magic System Premier Gaou



Jag är trög i starten. En kompis frågade för redan två år sen om jag hört Magic System, var vänlig nog att skicka en låt, varpå jag bara skakade på huvudet och inte trodde det var min grej. Två kurser i (väst)afrikansk dans senare så, ja då går det bra.

Synd bara att det förmodligen kommer ta hundra år innan jag kan utplåna minnet av den där killen jag träffade som jag dansade till den här med. Som ju jag då trodde var något mer än bara ett ragg, men som inte hörts av sen, och som jag när jag lyckat snoka till mig hans Facebook insett nog inte är så snygg ändå, något jag inte bara intalar mig själv för att må bättre, utan för att det faktiskt är så. Och vars nummer jag nu, sex veckor senare har raderat, då jag ju blivit frälst av att ha läst boken "He is not that in to you".Inte! Men men. Sånt här är alltid bra för kreativiteten. Det brukar jag säga precis efter att jag sagt att det finns någon mening med allt.

Inga kommentarer: