måndag, september 15, 2008

Jag vet att det finns psykon ute på Internet men har aldrig själv varit i kontakt med någon. Fram tills helt nyligen. Och jag fattar verkligen inte vad som är den här människans problem. Han borde inte ge sig på att försöka nätdejta om han lyckas bli så provocerad av min, kanske något cyniska, profil.

"hej mediokra,, läste din pres.. och om man ska plocka ner det i bitar så får i princip ingen maila dig och ärligt talat så undrar jag hur en så liten människa kan klä sig med ett sånt överego.. skärp dig för fan,, blir ju illamående lilla självgodhetsknarkare.. fan bli lite snygg först.. jesus!!"


Känns så skönt med killar som han som tar ner tjejer som mig på jorden. Det är precis vad vi behöver. Att ställa lite krav när man nätdejtar är alltså inte populärt, och jag ska ta mig en allvarlig funderare på om jag kanske ska hemfalla till att som somliga inte ställa några krav alls. Då skulle jag kunna mejla killen ifråga och föreslå en dejt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken jävla jubel-idiot... Alla verkar inte ha förmågan att uppskatta din stil lika mycket som jag. Märkligt. Går det inte att svartlista såna på något sätt?
/En beundrare