tisdag, september 23, 2008

Jävla kuk vad jag hatar Telia just nu. Jag skulle kunna kasta ut min dator, min tv, min stereo och min dvd genom fönstret från tredje våningen bara i rent raseri. Kukungar är vad dom är.

Det är en fax som ringer mig var och varannan dag, tre gånger om dagen och Telia vägrar hjälpa mig. Sist det här hände så lyckades jag skrämma ihjäl en praktikant som gav mig numret till företaget vars fax det är som gör detta, så att jag kunde avregistrera mitt nummer från listan, men jag har tappat bort lappen jag skrev upp vad man gjorde på, och nu tycker dom på Kundtjänst att jag ska spåra samtalet, vilket kostar flera hundra, installera nummerpresentatör vilket också kostar, eller byta nummer, vilket också kostar. Fast det är dom som sålt mig ett gammalt faxnummer från första början.

Fan vad jag hatar företag, och människor generellt sätt, som vägrar medge sina misstag. Ni borde alla dö!

Inga kommentarer: