måndag, juni 02, 2008

Ut



När jag hörde den här låten första gången blev jag så glad.Tills jag fick höra att det var Arslet som sjöng den. Jag tänkte att den var fräsch och punkig och precis vad jag behövde, jag och alla rösterna i mitt huvud. Jag tänkte att det var så underbart med något nytt nytt nytt som man slapp ha en massa förutfattade meningar om, som man slapp ladda med allt man redan trodde sig veta. Hade det varit Gwen, som ju Ashlee lånat så gott som allt vad gäller sångteknik, kroppsspråk och tilltal ifrån, som sjungit den tror jag mycket av tuffheten hade försvunnit och det är väl den enda förtjänsten med att det är just Ashlee som framför den. Samtidigt som hon trist nog tillför en himla massa fjompighet som jag inte vet hur jag ska hantera.Är den där döda bimboblicken en roll, en av många karaktärer, eller är det en del av henne själv?

Inga kommentarer: