måndag, juni 23, 2008

Allt är skit

Eller skulle kunna vara.Det började med att Portugal åkte ut ur EM.Jag har världens PMS, den har kommit smygande de senaste dagarna och därför höll jag på att börja gråta( att det skulle bero på att jag faktiskt håller lika mycket på Portgual som vilken portugis som helst har givetvis ingenting med saken att göra).

Sen hade jag på känn att jag skulle få IG på kursen i Sexualitetens kulturhistoria, och började i förväg deppa för det.Tills jag påmindes om att man inte ska aformera negativt, och därför gick in på Studera.nu och konstaterade att jag fick G, och de med råge, och därför inte har anledning att deppa för det.

Men däremot har min EMtippning på jobbet gått käpprätt åt skogen och jag är så sjukt besviken på mig själv.Jag har inte läst på tillräckligt och det gör mig ofattbart arg. Jag är nog världens i särklass sämsta förlorae, och när jag till råga på allt har PMS, så blir allt så mycket värre, då skulle jag kunna slå någon sönder och samman i ren frustration.Jag vill helst inte prata om saken överhuvudtaget.Jag vill helst av allt bara dö.

Och på bussen hem från mamma var det en sur jävla sugga av värsta sort som skulle hålla på och lägga sig i hela jävla tiden.Hon är en sugga,en sugga,en sugga.Så,nu känns det genast mycket bättre.

Sen hatar jag när folk ger intryck av att ha gått vidare, när jag så väl vet att dom inte ens är i närheten av att ha gjort det, medan jag fortsätter älta och så kommer göra i all evighet.Ni kan också dö.

Men sen har jag ju så mycket att leva för ändå.Jag är ju inte ensamstående med två barn efter att min man kört ihjäl sig, och det är jag väldigt tacksam för.

Inga kommentarer: