onsdag, juni 11, 2008

Sluta skägga


Lika mycket som vissa män tycktes hata leggings förra sommaren, lika mycket förakt hyser jag för de män som väljer att anlägga ett Tellierskägg.Här snackar vi om noll självrannsakan.Inte för en sekund har dessa män ställt sig frågan om dom ens passar i ett helgskägg av könshårstyp, utan bara kör i vind, utan någon som helst omtanke om sin omgivning som måste beskåda skäggtårtan dom har i ansiktet.Jag blir så provocerad.Jag kan inte nog betona att jag i normala fall är den som ytterst högt sjunger skägget lov som något som gör pojkar till män men detta kan jag inte tolerera.Så gott som dagligen ser jag både tre och fyra män i 30årsåldern som vandrar runt lite laidback med skjorta och chinos i ett försök att se sommarfräscha, och sommaren har precis börjat. Vilken jävla mardröm.

Inga kommentarer: