lördag, juni 28, 2008

Man borde ju bli glad att man får mens.För det betyder att man inte är med barn. Vilket jag egentligen har någon som helst anledning att oroa mig för att jag skulle vara, men så är jag världens mest neurotiska människa och kan oroa mig för kort sagt vad som helst, och det i kombination med att kvinnorna i min släkt blir med barn bara genom att tänka på ungar, är inte så lyckat.Själv blev jag till TVÅ veckor efter bröllopet.Vi snackar tajming.Lillebror blev till så snart mamma fick ut pessaret.We where just screaming to get out, om man säger så. Det sägs att sannolikheten att bli med barn vid ett oskyddat samlag är 1 på 4.Jag skulle tro att det i min släkt är 1 på 1, och det är därför jag freakar ut varje gång det händer en olycka.

Iaf.Jo, man ska ju vara glad att man får mens för att det betyder att man inte är med barn.Men när alternativet får en att se ut som en elefant,kanske inte fullt lika roligt.Jag vill att alla människor i hela världen ska vara smala, så jag inte inbillar mig själv att jag är det, utan faktiskt inser hur tjock jag är.Går det att ordna, snälla någon? Det är endera att se ut som en elefant i nio månader, eller fem dagar varje månad.I mina öron låter det som att det går på ett ut?

Inga kommentarer: