fredag, juni 13, 2008

Dagens ilandsproblem

Jag fjällar som en jävla fisk.Ett gigantiskt moment 22 har lett till att jag gör det, och att jag gör det är nog för nuvarande det största ilandsproblemet som besudlar min tillvaro. Jag råkade bränna mig som en annan soldyrkande svenne häromveckan, då jag uppade min soldos med ynka två timmar, från mina normal två timmar som jag fram till dess nöjt mig med.Något min skogsfinnehy, som normalt tål det mesta, inte pallade med, utan högljutt protesterade emot genom att bli helt röd och galen. Och igår när jag kliade mig på ryggen upptäckte jag några knottror som jag trodde var soleksem men senare upptäckte var död hud, som alltså sakta men säkert håller på att falla av mig.

Det är ett moment 22 för att det är på ryggen jag flagnar. Jag har smörjt in mig som en annan farbro barbro men det är så sjukt svårt att komma åt, vilket är anledningen till att jag haft så svårt för att smörja in mig.Förstår ni vilket gigantiskt problem detta är??? Jag kan inte gärna inleda ngn slags relation bara för att ha någon som kan ställa upp på att smörja in min fjällande rygg, faktum är att jag just därför nog kommer få väldigt svårt att hitta någon villig att ställa upp.

Så där har ni det, dagens ilandsproblem.

Inga kommentarer: