torsdag, juni 26, 2008

Stjärnorna på slottet

Avslöljandet om vilka som i år ska bevista Slottet och spela in vad som är en mer timid och barnvänlig,samt det närmaste vi i Sverige någonsin kommer komma The Surreal Life, blev i mina och många andras ögon ett gigantiskt antiklimax.Årets Stjärnorna på Slottet kommer bli ett med dokusåpatermer sagt ett klassiskt mellanår,en klassisk mellansäsong, som helt uppenbart saknar det där stinget de tidigare säsongerna haft.

Själv kan jag inte låta bli att fundera på vem jag helst skulle vilja se på Slottet och tycker, precis som alla andra att Anita Ekberg är så gott som given.Men om man nu måste sänka sina krav och önksemål något skulle jag lätt kunna tänka mig att Ken,Torsten Flinck och Camilla Henemark( som sagt att mitt ansikte är ren poesi!) skulle kunna bjuda på mycket stooooor underhållning.Där snackar vi tre donnor som kan skapa kaos lika gott som vilket Surreal Life som helst.

Inga kommentarer: