torsdag, juni 05, 2008

But why?

Det finns en kvinna som heter Sofia Larsson.Hon vill förvägra mig det enda nöjet jag har efter ett dåligt one night stand, nämligen rätten att så skvallra om hur taskigt det var. Hon säger i en intervju i City att sådant ska stanna mellan lakanen. Men seriöst. Jag tror inte det går att hitta en enda sexuellt aktiv singeltjej i hela Stockholm som håller sig till den tumregeln.Pratar gör man och prata bör man. Har han liten så har han.Vill han att jag ska tugga på hans bröstvårtor så får han skylla sig själv. Är han hämmad av en sträng religiös uppfostran och därför inte vågar röra mig någonstans nedanför hakan, så måste jag väl ändå få prata av mig med någon som om möjligt kan förstå min frustration? Why,Sofia Larsson,why are u doing this to me?

Jag säger som Tlc.

Some of y'all be foolin' us
Big feet big hands just plain big
The sex ain't worth a damn
We women wanna know these things
If y'all got the bat but not the swang

1 kommentar:

Anonym sa...

Guuud va' härlig du va ba! Så jäääla frigjord ba! Girl power ba! *TiHi* *fNiZz*