lördag, juni 14, 2008

Dumt och dåligt

Jag håller med om mycket det Johan Croneman lyfter fram i sin tvkrönika angående Tv 4:as Em-sändningar.Framförallt är det kul att han såväl som jag fann Hedmans byte av samtalsämne då han blev ifrågasatt för att ha kritiserat Ljungberg mycket konstigt. Jag önskar att Hedman hade hållt tyst, eller bara medgett att han missbedömt Ljungberg,istället börjar han prata om internationella supportrar. Sååå pinsamt!!!

Men en sak jag inte kan släppa med Tv 4:as sändningar är sammandragen från matcherna och då i synnerhet musiken som ackompanjerar dessa sammandrag. Det är alltid ett väldigt pompöst litet stycke som ökar i styrka allt eftersom och det blir om man inte sett hela matchen, eller även om man gjort det, fullkomligt outhärdligt.Jag önskar innerligt att dom skulle sluta, eller så bara för en enstaka gång byta låt.

Inga kommentarer: