tisdag, juni 17, 2008

Nothing short of a scandal

Jag håller med Cavling om att det är mer eller mindre skandal att varken han eller Katrine Kielos ska sommarprata. Även om jag kan leva utan hans snackande så är det minst sagt konstigt att Kielos inte pratar i år. Hon är ju högaktuell med sin bok Våldtäkt och Romantik, som jag tänker köpa och läsa på min semester och borde således ha varit aktuell, men fallit bort mot slutet.Jag kan inte låta bli och tro att det finns ett visst mått av feghet i beslutet att inte låta henne prata, då hon ju är väldigt rak och öppen i sin kritik av den sittande regeringen, och att hon säkerligen skulle prata mycket politik(DÖH), vilket säkert skulle uppfattas som propaganda från somliga. Bara en tanke.

1 kommentar:

Anonym sa...

Angående sommarpratarna så ryktas det att folk själva måste skicka brev och be om att få bli sommarpratare. Svårt att tänka mig att Kielos skulle skicka ett sånt tiggarbrev. Kanske är det därför?