fredag, januari 09, 2009

Dead Prez kommer till Stockholm. Nog för att det var tio år sedan jag lyssnade på dem som mest, men jag rappade faktiskt första versen av Hiphop för Mr Mister när han var här för någon vecka sedan och fastnade på första raden. Jag vill i alla fall se dem. Men med min tur och tajming blir Kägelbanan utsålt innan jag hunnit rota fram Let´s get free. Jag förstår inte hur arrangörerna tänkte när dom bokade Kägelbanan. Tänkte dom att Dead Prez är för obskyra för att locka några större massor? Tänkte dom vi börjar litet och ser var det landar? Näe, jag sluter mig till att dom förmodligen inte tänkte alls. Hur säkert det är att dom verkligen ska spela på Kägelbanan återstår dock att se. Biljetterna finns nämligen inte att köpa via ticnet än. Hoppas går ju.

Inga kommentarer: