lördag, oktober 18, 2008

Work it out

Människor som vågar sig på att anmärka på hur jag sköter mitt jobb känner mig endera inte särskilt väl, eller så har dom ingen jävla aning om vad dom gett sig in på. Nu pratar vi inte om folk som i all godvilja vill tipsa om något, för att underlätta ens arbete. Nu talar vi om någon som påpekar att du gjort något fel, utan att reflektera över sitt eget arbete. JAG HATAR ER! Vilken jävla planet av total aningslöshet kommer ni ifrån? Ni är så jävla korkade att ni inte ens insett ert eget bästa, vilket iofs borde betyda att det är helt jävla poänglöst att irritera sig på er. Men iaf. Vad ni istället för att leta efter mina fel och brister borde göra, är att se till att ni kan leverera, och leva upp till de mål ni verkar ha på era arbetskamrater. Fuck! Väx upp!

Inga kommentarer: