onsdag, oktober 29, 2008

Tanya Stephens på Tyrol! Eller?



Ni vet den där jobbiga känslan av att något är för bra för att vara sant? Den får jag alltid när det börjar florera rykten om att artister jag gillar ska komma och spela i Stockholm. Jag tror att allt det här har att göra med debaclet kring Bone thugs spelningen förra året. Den spelningen blev inställd sen flyttad sen flyttad igen och slutligen inställd. Det lärde mig att inte lita på konsertarrangörer för fem jävla öre, utan verkligen försöka vara på den säkra sidan, dvs ha mer än en källa, innan jag vågar hoppa över ån. Så nu när jag läser att Tanya ska spela på Tyrol nästa helg ringer varningsklockarna mycket högt och tydligt. Det kan liksom inte vara sant att jag kommer få se Nas och Tanya på samma vecka. Det är ju helt jävla galet. Om så blir fallet återstår att se, det vore ju bara för jävla underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon kommer till Tyrol.

kolla: http://www.rebelmusic.se/?p=780

Bless
Marcus