fredag, oktober 17, 2008

Fetto!




Den där tjocka tjejen som var med på Tv 3 i onsdags, som vill hamna i Guiness som världens fetaste kvinna, påstod i programmet att hon äter så mycket när hon är hungrig, för att hon är så hungrig. Vilket jag inte tror ett endaste jävla dugg på. En kvinna som är så fet, som äter såna enorma mängder som hon, är och blir aldrig vrålhungrig. Jag har frossat precis som hon gör och jag vet att man aldrig blir hungrig. Vad man däremot blir är helt besatt av att äta och inte vet hur man slutar äta utan bara fortsätter och fortsätter tills man nästan spyr och då tar en paus och sedan fortsätter när magen och kroppen så tillåter. I nästa klipp sa hon nämligen att inte kan lägga sig om hon inte är proppmätt, vilket iaf i min värld borde betyda att hon ju inte kan vara vrålhungrig, iaf inte när hon går och lägger sig, men inte heller när hon nu äter det hon äter för att bli proppmätt så hon kan äta. Jag är så förvirrad.

Inga kommentarer: