onsdag, oktober 15, 2008

Tv 4 har fått in tusentals ansökningar till Expedition Robinson. Själv låter jag bli. Även om tanken att söka har slagit mig...Faktum är att jag var helt inställd på att söka, tills jag insåg att jag inte vill vara med i Robinson, utan bara vill veta om jag har chans att få vara med. Det enda som lockar med att få åka till sydostasien två månader är möjligheten att gå ner i vikt. Att hålla på med utmaningar och grejer, det pallar jag inte. Visst att jag är smart men jag har inte styrka och kondition att hålla på med hinderbanor och tjafs. Hur jag tänkte när jag sökte som artonåring förstår jag inte, jag antar att det var äventyret som lockade. Jag var också helt sjukt mediakåt. Då kom jag iaf igenom till första urvalet. Hur det skulle gå idag får vi alltså aldrig veta.

Inga kommentarer: