torsdag, april 30, 2009

Vad män hatar, äntligen vet vi!


Även om artkelförfattaren redan i ingressen försäkrar att undersökningen är högst ovetenskaplig, är skadan redan skedd. Att män, och då vad vi får anta är alla män, hatar ballerinaskor och trekvartsbyxor kommer för evigt hämma mig i mitt shoppande. Det blir inte bättre av att kort hår också återfinns på listan över vad män hatar på kvinnor, då jag ju nyss klippt mig kortare än självaste Mia Farrow. Det är liksom spiken i kistan. Jag kommer inte få ligga på hela jäkla sommaren. Det är lika bra att jag byter spelplan, ingen idé att ens försöka. Med mina trekvartsbyxor, ballerinaskor och Jean Sebergfrilla är jag helt enkelt chanslös.

2 kommentarer:

Janne sa...

Är det inte dags att visa nya frisyren här, så att dina digitala beundrare kan bjuda på lite pepp?

RvS sa...

Jag tycker iallafall ballerinaskor är skitsnyggast - både billiga och dyra.

Resten av den där listan orkar jag inte läsa.