torsdag, april 30, 2009

My new hairdo!



På allmän begäran! Nu är bilden inte helt rättvisande,där är håret inte stylat. Nu har jag kommit underfund med hur jag får till den perfekta Jean Sebergluggen, och kommer nog rocka den resten av året, eller så länge håret är så här kort i alla fall. Det känns lite läskigt, men samtidigt kul. De flesta har sagt att jag passar skitbra i det, resten håller glatt käften och snackar en massa skit bakom min rygg men döljer sin avundsjuka väldigt dåligt. Jag har förstått att det krävs mod för att våga klippa sig kort, men det var aldrig något som slog mig, jag bara gjorde det. Mamma tycker det är för kort, men det växer ju tack och lov ut!

2 kommentarer:

Janne sa...

Absolutely fabulous! Klär dig verkligen, lyfter fram dina drag mer än tidigare.

Jag har ju ibland hamnat i debatter om hur finnar ser ut om huruvida jag ser ut som en. Ser du finsk ut?

MajjaStar sa...

Grymmen säger jag!