onsdag, april 15, 2009

Give me that funk, that sweet, that nasty, that gooshy stuff

Som jag väntat! Efter att Stureplan ocensurerat las ner, då det som ju kom fram där var lite för obehagligt för vissa inblandade, har jag till och från fått nöja mig med att knarka skvallertråden på Flashback, dock utan att känna mig riktigt tillfredställd. Och jag har ju lovat mig att sluta Perez Hilton, då det snabbt utvecklades till en osund besatthet av att ständigt hålla mig själv uppdaterad.

Därför är det så skönt att det äntligen kommit en lite elakare och så sjukt mycket spydigare svensk motsvarighet till Perez. Vissa säger att människan är en hatare, men jag älskar det.

Och ja, självklart har tanken att själv starta upp något liknande föresvävat mig, men jag har tydligen skrupler och ett samvete. Jag är alldeles för rädd för vad folk ska tänka, jag nöjer mig med att skvallra lite mellan raderna, om jag kan och får chansen.

Inga kommentarer: