torsdag, april 16, 2009

...

Är det socialt acceptabelt att en 27-åring gillar Soulja Boy? Nej, det är det inte! Soulja Boy är mitt för tillfället största guilty pleasure. Fy vad jag skäms. Jag skäms för att jag känner mig som en förvuxen barnunge när jag rappar med till Kiss me through the phone, för att jag fantiserar om att få dansa på ett dansgolv proppat med knappt byxmyndiga till den här låten. Jag skulle behöva gå till en 18-årsklubb för att få dansa till den här låten, och det gör jag av princip inte, då 18-årsklubbar påminner mig om hur gammal jag verkligen är. Det här är verkligen asjobbigt. Jag önskar att det fanns en stödförening för såna som mig, så jag hade någon att prata med. Bloggen får duga så länge.

2 kommentarer:

RvS sa...

Haha, jag älskade (när han var ny) Soulja Boy. Fast du menar kanske nån ny låt, och att han är ung.

Han är lite som Mister Vegas när han var ung. LOL!

Eveliina Kokko sa...

ny och ny, det tar ju evigheter innan radio börjar spela vissa låtar, men jag skulle gissa på att den i Sverige är att betrakta som ny, när den i själva verket släpptes för säkert ett år sedan.