måndag, augusti 25, 2008

Trött på att vara trevlig

Inte nog med att mitt jobb kräver att jag ska vara trevlig och tillmötesgående till varje pris, mot folk som är otrevliga,avbryter och inte lyssnar på ett ord av vad jag säger. Resten av min omgivning är också fullkomligt dum i huvudet. Inte mina läsare, inte mina vänner, inte min familj. Dem älskar jag mer än allt annat. Men alla andra jävla mongon och muppar som så gott som dagligen förpestar min tillvaro. Lite självrannsakan kanske? Du som ingorerat mig i tre veckor, inte hälsat, inte sagt ett ord och som nu försöker vara social, bara för att du tror att du måste vara det? Jag pallar verkligen inte med din låtsassomingentingattityd. Den är så falsk och påklistrad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag har ingen som helst anledning att dölja hur mycket jag hatar dig. Jag står för att jag hatar dig. Hade du det minsta ryggrad ( vilket jag tvivlar på eftersom du har sämst hållning av alla människor jag någonsin träffat i hela världen) skulle du stå för vad du gjort och be om ursäkt. Tills dess hoppas jag du har brutal jävla skitångest över att jag fullkomligt struntar i dig. Det kommer inte skada.

Inga kommentarer: