lördag, augusti 23, 2008

Min pappa är resultat av vanlig hederlig landsbygdsinavel.Då detta gör honom lite generad tar jag upp det i tid och otid bara för att pröva hans tålamod.När mamma gjorde samma sak med farmor för lite mer än tjugo år sedan fick hon en smärre utskällning.Jag tycker mest att det är roligt.För att det är så sjukt.Det är på lagom långt håll för att inte bli farligt, men på tillräckligt nära håll för att bli lite äckligt.Min farfar och min farmors mamma var kusiner,då deras respektive mammor var syskon.Min pappa och min farmor blev således tremänningar med varandra,och jag och min pappa är bryllingar.Tack och lov kommer det här ha så lite betydelse när jag väl får barn att det inte ens går att räkna ut vad jag och dom kommer vara.Men dom kanske också får simhud mellan fötter, vem vet?

1 kommentar:

Anonym sa...

För att använda internets vokabulär: WTF?!
//WHOA