lördag, augusti 23, 2008

Här är det någon med smeknamnet Lyxunge som tagit över hela chatten. Så kan det gå när en tidning som DN,låter någon som Marie Jungstedt,chatta på en tid då ingen som läser vare sig DN eller Marie har tid att chatta. Då kommer det in någon och tar över hela chatten och det finns nada och inget som moderatorn kan göra. Själv skyggar jag för det ofattbart korkade frågor som Lyxungen ställer, men inbillar mig att det de facto är en unge som ställer dem.

P.s Jag har nu efter bästa förmåga börjat lägga in mellanslag mellan punkt och nytt ord.

1 kommentar:

Lyxunge sa...

Hej!
Vad synd att du inte uppskattar min humor. Om jag är en unge eller inte låter jag vara osagt, och jag ursäktar mig om jag förstörde din upplevelse av frågestunden med Marie Jungstedt, men jag tror min poäng med dom totalt ovidkommande frågorna är att belysa nånslags absurditet med hela kändischattgrejen. Mina läsare uppskattar mina ofattbart korkade frågor! :) Ha en fin jul!