söndag, augusti 10, 2008

Rocky who?

På de nätdejtingsajter jag är medlem på har jag lite skämtsamt nämnt mitt intresse för seriefiguren Rocky,då jag är närmast besatt av serien, och aldrig skulle få för mig att låta en man komma mellan mig och min kärlek för Rocky. Dock verkar män,för hör och häpna det är mest män som skriver till mig, till att börja med inte veta vem jag menar när jag skriver om en tecknad hund, inte förstå att jag dessutom skämtar, utan undrar istället vad det är för ras, om han är en snäll hund,hur gammal han är etc etc etc.Saknar dessa män(niskor) läsförmåga?Har de levt i en kokong utan tidningar hela sitt vuxna liv?Hur är det möjligt att det finns stockholmska män i åldern 20 till 40 som inte vet vem Rocky är?

P.s. Jag svarar givetvis inte på dessa brev eftersom jag inte vet hur jag skulle förklara för dem att jag menar en tecknad hund, vilket jag ju faktiskt skrivit i presentationen.

Inga kommentarer: