måndag, december 22, 2008

Trisslottshelveteskapet må vara en sak, som jag i det tysta kan svära lite över. Men nu har jag nåtts av beskedet att en av de deltagande på julafton lider av någon form av mundiarré som kommer på äldre dar, och därför kan häva ur sig i stort sett vad som helst. Mamma, som har lite mindre bröst än jag, har fått höra att hon har stora tuttar. Och har av just den anledningen varnat mig för att jag kan räkna med att få höra något liknande. Inte för att det kommer vara varken första eller sista gången någon får för sig att anmärka på mina tuttar. Som jag vet är stora, och som jag vet syns och märks mer än vad jag tidigare har förstått. Jag har till och med fått höra att dom talar ett eget språk. Det talas om dem, men i det tysta. Därför kanske jag borde se det som uppfriskande att någon faktiskt säger som det är, även om personen i fråga påpekar något jag sedan länge redan vet.

Inga kommentarer: