tisdag, december 30, 2008

Say it load, slampa and proud!

Okej. Jag sticker inte på något sätt under stol med att jag gillar sex. Och att jag gärna har sex, och kanske inte som vissa andra lägger vikt vid att lära känna personen jag har sex med. Jag har dock vissa principer när det kommer till one night stands, och det är att jag ska njuta, och helst då få orgasm av sex. ( Mamma jag vet att det är superjobbigt att läsa om sånt här men då kan du sluta nu). Det är liksom en grundförutsättning. Om jag hade möjlighet skulle jag sätta upp ett larm på min dörr som gör det omöjligt för mitt knull att komma ut ur lägenheten om han inte tillfredställt mig.

Tyvärr är ju inte alla lika nogräknade. Det finns så väl tjejer som killar som använder sex till något helt annat än vad det är menat för. Bland annat som bekräftelse. Det är då sex blir något destruktivt och ångestladdat. Det är då man börjar skita i konsekvenserna för man slutade för så sjukt länge sedan bry sig. Det är då man börjar planera för att ha oplanerat slumpmässigt oskyddat sex med någon främling man möter på sin semesterresa, och är förutseende nog att köpa dagen efter piller före, ut i fall att! Asså, jag tror inte det är möjligt att sjunka lägre! Om så är fallet, vill jag gärna höra vad du har att komma med.

Inga kommentarer: