tisdag, december 30, 2008

Facebook, Facebåck, Facebox, kärt barn har många namn

Mamma har skaffat Facebook. Eller Facebox som hon kallar det. När hon inte växlar och säger Facebåck.( Mamma vi skrattar med dig inte åt dig!)

Jag trodde inte jag skulle tycka att det är så jobbigt, och jag trodde inte jag skulle tycka att det var jobbigt av dom töntiga jävla anledningarna jag tycker att det är jobbbigt på grund av. Jag tycker det är jobbigt för att jag tycker synd om mamma som bara har fyra vänner, och som innerligt hoppas på att fler av hennes vänner snart kommer göra henne sällskap. För att jag inte kan förstå vad hon överhuvudtaget har där att göra.

Hon har haft ett konto länge, men beklagade sig under julen över att hon inte kom in längre, varpå jag föreslog att hon skulle försöka igen för att fejan ju som vi alla vet kan jävlas ibland, och dagen innan doppare dagen väckte hon mig i ottan för att låta meddela att hon nu kommit in igen, och att hon blivit vän med min bror, och lagt upp bilder från sin semesterresa till Cypern.

Till en början var jag som sagt var skeptisk men då jag nu ser att hon lägger upp värsta bilddagboken på promenadstråk i Boråstrakten, samt noggrannt dokumenterar alla pajer hon bakar börjar jag tycka att det är ganska mysigt.

Inga kommentarer: