onsdag, december 17, 2008

Remember my name

Att komma ihåg någons namn är väl närmast det minsta man kan begära av någon som utger sig för att vara intresserad av en? Jag måste vara ofattbart jävla uttråkad som, trots att han glömt mitt namn, och inte var smart nog att kolla det på fejan, ändå gick med på att träffa honom. Då efter att jag sagt åt honom att kolla på just fejan, något han sen inte fann tillförlitligt då han själv inte uppger sitt riktiga namn där, för att han är rädd att folk då kommer googla honom, vilket också någon tjej velat göra, för att se om han fanns i brottsregistren. Så nu är han världens mest paranoida människa och tror att alla vill veta allt om honom, när dom i själva verket kanske bara är lite nyfikna. Men paranojan gör ju folk desto mer intresserade, då kanske man börjar tro att han faktiskt döljer något.

Nåväl. Han glömde mitt namn, och detta klämmer han ur sig efter att vi msnat i tre dagar. Till skillnad från mig som aldrig skulle erkänna en sån sak, utan bara låtsas som det regnar. Jag tog dock inte hans minneslucka så hårt som jag hade förväntat mig att jag skulle, och det kanske säger en del om hur intresserad jag är av den här killen. Men framför allt har jag väntat mig att något sånt här ska hända enda sedan jag i somras hookade med en kille jag nästa dag glömt namnet på. Payback´s a bitch, and it aint me.

Inga kommentarer: