onsdag, december 10, 2008

Reaktionärt inlägg, känsliga läsare varnas

Fan vad synd det är om Arne. Rullstolsbunden är han, och inget sex får han. Men Internet gör ju det mesta möjligt, så varför inte bege sig ut på jakt efter lite "vänner"? Även om dom så råkar vara tjejer som är långt ifrån byxmyndiga, och till på köpet försöker sälja sex? Hm. Inte nog med att det är brottsligt att ha sex med mindreåriga, att dessutom köpa sex av dem måste väl ändå klassas som ännu mera brottsligt? Jag vet att jag förmodligen låter som världens i särklass mest cyniska människa, men det är tamefan rätt åt Arne och dom andra äckelgubbarna att dom blivit hotade och rånade. Okej att det kanske är lite långt att mordhota dem, men jag tycker fan inte synd om Arne. Det gör jag inte. Och jag förstår inte varför någon av oss ska göra det. Det är Arne och hans medbrottslingar som är the bad guys here. Är det verkligen så svårt att förstå. Jag upprepar, dom försökte köpa sex av småbrudar. Om det inte vore för att någon är smart nog att starta sitt eget lilla medborgargarde med syfte att sätta dit äcklon som Arne, så skulle Arne kanske träffat en riktig trettonåring som ville ha pengar så hon kunde ladda sitt kontantkort. Men det känns skönt att sexköparen äntligen har fått ett ansikte. Tyvärr lever han ju verkligen upp till bilden av en typisk sexköpare som ensam, gammal och handikappad. Och eftersom var sjätte svensk man köpt sex går det ju att räkna ut med lilltån att sexköpare kommer i alla sorter, inte bara handikappade gamlingar.

Inga kommentarer: