lördag, december 06, 2008

Ikväll visar femman TicTac och någon timme senare visar trean en av dom i särklass bästa filmerna genom världshistorien, Jackie Brown. Ska jag zappa mig igenom dem? Ja, det är väl högst troligt att det i slutändan slutar med att jag gör det samtidigt som jag ligger i sängen med datorn framför mig och slösurfar. Detta eftersom jag sett bägge filmerna säkert en triljon gånger. Men det var verkligen toklänge sedan jag såg någon av dem från start to finish, och jag önskar att jag inte vore så jävla rastlös utan kunde finna mig i att bara sitta still under en hel film för en gångs skull. Sen om jag orkar så kanske jag ska ge mig i lag med att se La Bamba också, som börjar typ tio i tre och slutar halv fem, bara för att jag den senaste tiden haft sjukt svårt att somna i någorlunda vettig tid. Jag älskade La Bamba när jag var liten, såg den på tok för många gånger. Det börjar bli dags att se den igen tycker jag, om inte annat så för att se om den är så bra som jag kommer ihåg.

Inga kommentarer: