söndag, mars 30, 2008

Veckans varning The Dream ft Fabolous Shawty is a ten



Det börjar ju bra.Faboulous, som jag kommer älska oavsett vad han hittar på för jäkla galenskaper, kommer undan med hedern i behåll. Och låttiteln de första fem gångerna är ju inte helt jävla hideous.Men precis två minuter in i låten brakar så helvetet lös. Jag trodde inte det var möjligt att någon kunde övertrumfa yingyangtvillingarna i jobbighet, men se upp, här kommer någon som är beredd att försöka. För maken till nasal och jobbig stämma får man ju fan söka efter med så väl ljus som lykta. Är dom komplett galna? Talfel? Eller är det jag som har taskig toleransnivå? Snälla någon skicka människan till en jävla logoped, och gör om hela låten. Känner jag de stockholmska ghettobarnen rätt så lär den närmaste tiden bli mycket plågsam, och resultera i att jag får börja gå istället för att ta tunnelbanan, då dem damn kids tar över vagnen med tjockisen och hans gnällande.

Och videon sen. Det står en tjej och grillar i baddräkt. Måste vara sjukt dåligt fräs på den grillen, annars skulle hon ju ha fullt med brännmärken på låren. Hur dumma tror ni egentligen att vi är?

Inga kommentarer: