tisdag, mars 04, 2008

Låt oss för ett ögonblick lägga alla andra världsliga problem åt sidan. Som det stående skämtet att Ryssland är en "demokrati", de dagliga helvetesskildringarna från Gazaremsan, och det faktum att ingen orkar bry sig om klimatet på riktigt. Istället förenar vi oss i ett kraftigt avståndstagande kring det skandalösa beslutet att Peder Lamm ska leda Kockduellen. Det är väl ta mig faaaaan inte okej?

Ja, men gör det bättre själv då säger väl någon jävla surfitta då.Visst kan jag göra det men jag skulle exempelvis hellre tänka mig Rickard vad han nu heter som är två meter lång och var ihop med Linda Bengtzing för hundra år sen och jag hatar mig själv för att jag vet det, eller Steffo Törnqvist, han vore ju helt jävla sagolik. Men inte Peder Lamm. Tv 4 varför gör ni så här mot mig?

Inga kommentarer: