fredag, mars 14, 2008

Det var verkligen en hårfin seger av Maria Abrahamsson i gårdagens debatt, om den ärade titeln snyggaste frisyer. Siwerts mindre snygga, smått sorgliga överkammning kom snabbt ikapp så fort han visades i rutan men jag måste ändå säga att den konsekvens som Abrahamsson reppar sin, med jämna ( kanske alla) mellanrum inte helt tidsenliga frisyr är ändå beundransvärt. Hon behöver aldrig ens fundera över hur hennes frisyr ska se ut, hon vaknar och vet precis vad hon ska göra. Jag önskar att jag hade samma beslutsamhet och också kunde bestämma mig för att jag ska ha den här frankfila pagen resten av mitt vuxna liv men varje gång jag säger att jag ska ha den resten av mitt liv ångrar jag mig.

Bild från M Magasine.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Alltså, den där debatten handlade ju om något helt annat, men kul att du hade fokus på back slicken :-)

Anonym sa...

ja men ta och läs inlägget en gång till så kanske du märker att jag inte syftar på debatten i sig, utan just på kampen mellan öholm och abrhamsson om titeln snyggaste frisyr. men what ever.